Direktlänk till inlägg 6 mars 2014

Om oss~

Hej, vi är två kvinnor på 25 år, som kommer ha den här bloggen till att ge tips om sex och onani, för det är ingen synd, det kommer finnas en massa inlägg om vad som är skönt när det gäller onani till sex.
Det är bara att kommentera om ni har frågor eller om det är något ni vill att vi ska ta upp! Denna bloggen är för att hjälpa människor som inte har ett tillräckligt bra sexliv! Bara så ni vet så kommer vi inte lägga upp några bilder på oss själva för att det är en fakta blogg med också egna erfarenheter! Hoppas ni läsar detta och lär er! Sprid gärna bloggen!

Sex är bäst / NikitaochRoxanna


TIPSEN ÄR FÖR BÅDE TJEJER OCH KILLAR

 
 
Ingen bild

Alexandra

11 mars 2014 16:30

Jag undrar lite om intim rakning, skulle ni kunna göra ett inlägg om det?

NiktiaRoxanna Sexäringensynd

11 mars 2014 16:33

Hej Alexandra, ja absolut!
Kommentera gärna igen om du vill ha hjälp med något annat :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Detta är en blogg som är ungefär som våran egna, den handlar om sex och massa annat, tillexempel att man ska våga säga nej! Läsvärd blogg! Tyvärr mobilbloggar jag just nu så kan inte lägga hennes länk i bilden men det är bara att trycka på länken...


killar vad som får dem att tända till! Tajta skinnbyxor Jag blir helt sjukt kåt när en tjej har tajta skinnbyxor på sig. Det är det snyggaste och sexigaste jag vet. /Arvid, 20 När hon rakar mig... Jag älskar när mig flickvän rakar min pun...

Intimrakning är för de flesta kvinnor idag en självklarhet och man rakar, vaxar och ansar sig. Vissa kör med ?brasiliansk vaxning? där allt hår tas bort med vax medan andra bara rakar lite vid kanten av behåringen eller ansar längden.  Intimrakn...


Klitoris är det kvinnliga ollonet. Det är en muskel som är väldigt känslig vid beröring, man bör smeka den både fort och hårt för bästa resultat och känsla. Om man känner att man är nära på att få en orgasm kan det vara skönt att stanna upp och ta de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards